"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 29 januari 2011

Att börja med en inledning är ju bra, så vet folk i alla fall att man börjat...

Så har man gått och blivit med Blogg!
Japp!
Jag är precis så strömlinjeformad som man inte "ska va´"...
Lockas av precis allt det som alla andra lockas av, och gillar samma saker som de flesta andra. Så nu när många runtomkring mig börjar blogga, följer jag givetvis efter!
(Nu när jag tänker efter så är det två som heter Anna och två som heter Anne... Och mitt första namn är Anna... Hm... Skumt!)

Jag har gjort halvhjärtade försök att blogga tidigare, men nu jäklar... Det händer alldeles för ofta att jag tänker att "Det HÄR skulle folk se!" Eller "Det här skulle man fasen skriva om.."...
Så; Vassegoa! Nu kör vi!

Inga kommentarer: