"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 19 februari 2011

God lördag morgon!

Jetlag...
Sen behöver vi inte prata mer om det...

Vet exakt vad jag vill göra idag...
Först fixa det som ska fixas, sen ligga på soffan och bara slappa och glo på Mello. Jag har ju lovat bort mig till tjejgänget för en festkväll på stan, men vette honnan om det finns krafter till det...
--------------------------------------------------------------------

Vill presentera Lippe för er!
Min nya stalker! Ta en titt på hennes fina blogg HÄR. Gläder mig att lära känna dig mer, och välkommen kära Lippe!

Åt årets första semla igår!
Tror min själ det står en på menyn idag me´... Det är så gott!!! Jäklar vad jag kan moffla semlor... Under en period åt jag alltid två åt gången. Det var innan jag fick min allergi. Den som visar sig som en hudfärgad volang längst byxlinningen... ;D

Nu ska jag lägga min dagsplan. Vilken innefattar ett (åter)besök på IKEA. Var ju där igår, och nu ska jag byta en lampa. Varför blir det alltid så?? Att man måste åka dit två gånger?? Det borde stå en skylt vid kassorna: Ses i morgon! Glöm inte kvittot!

XXX

1 kommentar:

Lippe sa...

Tack, glad att jag hittade din blogg!!