"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 30 mars 2011

Jobbelijobb!

Har jobbat idag.
13 ochenhalv timmar...
Och jag är så vansinnigt täppt i näsan att jag håller på att bli galen...
Jag är fast i Nezeriträsket igen... Skit... Förra gången tog det över ett år...


Det värsta är när jag ska sova... Då måste jag ha näsdroppar. Annars vaknar jag med sandpapper i halsen och torra tänder, hur jävla äckligt är inte det då?? Fy fasen vad jag är glad att jag inte behöver vakna bredvid mig själv då... Yack!

Nu sitter jag här - lite suddig i konturerna - efter en toppdag på jobbet. Fasen vilka goa människor jag mött idag! En var lite tjurig mot mig, men när jag sa till honom att jag inte tänkte acceptera att han skällde ut mig "bara för att jobbar här", så skämdes han för sitt utbrott och tog i hand och allt... Nawh!

Lovar fixa inlägget med bilder från slingan jag hade till Fuerteventura i morgon...
Ska bara...., som Alfons Åberg sa...

Natti!
XXX

1 kommentar:

Tjillevipp morsan sa...

Aha- en till Alfons- jag känner samhörighet ;)
Hoppas det täppta släpper - sjukt jobbigt ju..