"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 21 mars 2011

Usch... Och Mmm...

Drar i gammalt, från ett tidigare liv, och får rysningar på kroppen hela tiden. Tänk vad dåliga minnen liksom sitter kvar i hela ens väsen...

Såå nöjd med mina fina naglar! Hon är bara en stjärna, L. Min brorsdotter som utbildar sig till nagelskulptris och tar studenten nu i år. Om någon i Malmö-regionen vill testa, så hör av er!


Köpte blommor till mig själv på vägen hem. Ja, det blir man ju tvungen till om man någonsin ska få några.. ;)))
Tre knall-cerise gerbera, en bukett med röda papegojtulpaner och ett fång kastanjekvistar. Piggar upp hela mig!




Fast det där med rotandet i gammla gömmor är fan en riktig energitjuv... Skulle kunna sova nu!
Men icke! Jag ska jobba 14 timmar i morgon, så här gäller det att hålla sig vaken till kvällen! Väckarklockan ringer 04:15 i morgon bitti... Usch, nu ryser jag min själ igen!

Nu ska jag se om jag kan ta en kopp kaffe på terrassen. Dock med min stora Canada Goosejacka på mig...

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

4U2 sa...

Ju men det är väldigt skönt ute nu.

Tjillevipp morsan sa...

04,15 är INTE mänskligt..jag skulle inte rysa jag skulle nog gråta..
Hoppas energitjuven "lugnade" ner sig där på terassen. Fina blommor - bra energipåfyllare :)
Kram!

Malla sa...

supersnygga naglar!!

Anonym sa...

Fantastiskt fina naglar - inte ofta jag tycker det faktiskt ...tycker oftast fake verkligen ser ut som just fake - men domdär var riktigt naurliga!!
En stor eloge till L - brorsdotter:)!
Och jupps - jag bor i Malmö & skulle jättegärna vilja veta var man får tag i henne & kanske kan beställa tid...??
Och följer din blogg varje dag - du skriver helt underbart!!!! - helt klart värt en hjulning i hallen...eller varför inte två?!
Det är ju ändå måndag & våren verkar vara påväg att flytta in till Malmö...välkomnas med ännu en hjulning!
Häpp:)
Ciao Petra i Malmö