"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 27 april 2011

Mina goa väninnor...

...förgyller min tillvaro dag efter dag!

Idag: Telefonsamtal från L. Om jag ville följa med och käka frulle på café och snacka bort en timme? Klart! Oj, vad vi hann med på den timmen!!
Avtalad date med J, som hade fixat lyxiga räk-och laxsmörgåsar till lunch. Tiden gick alldeles för fort, som tur är har vi tid att ses nästa vecka.
Fröken S var så himla söt och rolig igår, full av ånger att hon inte hade hört av sig på länge.. *fniss*...

Jamen, listan är lång! S, L, L, T, S, T, m fl...(Hoppas ingen känner sig "onämnd", Du vet att Du är en av mina tjejer!)
Ni är mitt livelixir, underbara goa töser! Tack för att jag får finnas i era liv!


XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Härliga vänner!!
Kram K