"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 24 april 2011

Planneringsdax...


Måste göra lista...
Hjärnan är i off semestermode...
Har en massa skitsaker att göra. Sånt som hänger över en som ett jävla cumulus nimbus, men som ger känslor av "sockerdricka i blodet" när de är gjorda...
Tänkte fyra av allihop på tisdag förmiddag... (Vilket för mig betyder att jag kommer göra dem måndag kväll, för att "överraska" mig själv... Knäppt, jag vet!!)

Huset är spöklikt tomt efter att sonen farit till far sin... Men i stället för att ligga i fosterställning och gråta, (Jo, man gör det ibland, även om bebisen blivit 14 år... Undrar om jag kommer fortsätta med det alltid? Tänk när han åker på semester med sin familj när han e 35, typ... Så ligger jag där på hallmattan och gnyr... Skärp mig!) så tog jag mig samman och smällde i välbehövlig hårinpackning i mitt närmast brandfarliga torra hår, och la en ansiktsmask på mitt solbrända fejs. Skönt!

Nu lyssnar jag på Bonnie Tyler... Gammalt gött mos!
I morgon ska jag sova lääänge, sola och helst inte prata med en käft!



Tataa!
XXX

Inga kommentarer: