"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag de luxe!

Vilken fantastisk dag det har varit!
Solen har lyst från en klarblå himmel och det har varit sommar!

Melker tog en liten lur på terrassen... Skönt!


Sen blev det dags för After Work på Lilla Torg!
Kall päroncider är bara sååå gott!!


Oh! Glömde! Det hela föregick ju i nya skor! Är helt förälskad i dem!


Nu blir det snart att hoppa i loppelådan...
I morgon är det Le Grande Finale i min utlottning!!!!!

Sen åker vi till Höör och påsk-tjoar med min kusin och hennes familj, et ser vi fram emot!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Nina sa...

Härlig dag du/ni har haft!!! Måste erkänna att jag till varje bild jag skrollade ner utbrast ett högt "naaawww"... då är det mys! hoppas morgondagen blir minst lika fin! stor kram söta du!

Anonym sa...

Okey, nu måste jag hålla ordentlig uppsikt...
Var på lilla torg i måndags men ingen Madeleine där int. Och imorgon, my place...Höör.
Syns vi inte så ha en riktigt härlig Påsk...

Kärlek..../Malla