"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 22 april 2011

Tiden går alldeles för fort!!! (Och före-och efter-bilder!!)

Vaddå långfredag?? Den var väl inte alls lång???
Den rusade ju iväg i 190!!

Har haft ett toppdag med besök hos moster och morbror, hygge med kusin och hennes familj och uteliv heeela dagen! Det har verkligen varit kul att träffa dem allihop.

Nu sitter vi här.. Mätta och trötta "och ingen vill dansa"... ;)))

Morgondagen är fullspäckad!
Melker och jag ska ha påskbruch, bara han och jag, sedan blir det påskmiddag på restaurang med goda vänner, och på kvällen blir det båtliv med besök ifrån danmark! Det kommer bli himla kul!!

Men nu blir det soft kvällning på Potatisåkern...

GLÖMDE JU NÄSTAN!!!!!!!

Före- och efter-bilderna!!!!!!
Mitt Neulashprojekt är ju klart! Idag är det 4 veckor sedan jag startade, och här är resultatet.
Lite olika bilder på "före" och "efter", men fatta hur svårt det är att fota sig själv, jag ser helt ballögd ut... Hahahaha!

FÖRE:



...OCH EFTER:


Det är svårt att se, "före"-bilden är ju tagen närmre ögat. Mina fransar har blivit klart längre och tätare. Folk har kommenterat utan att de vetat att jag använder serum. Det är ju ett tecken på att det syns! Jag kommer klart att fortsätta använda Neulash. Det är värt pengarna!


Tataa!
XXX

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Härligt med påsk!
Åhh jag måste nog prova de där seriumet.. Kostar de mycket?;-)
Glad påsk på dej!
Kramar K

Nina sa...

Fatta hur mycket du hunnit med denna dagen ändå... lite extra lång känns den ju om man tänker så! =D Hoppas hela påsken blir lika fantastisk! Stor kram och Glad Påsk!