"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 17 maj 2011

Dåligt samvete...

Jaha.
Det tog inte lång tid innan jag fick dåligt samvete för mitt tidigare gnäll... Sorry!!

Idag är det ju den 17:e maj!


Och jag ska på firande i Köpenhamn! Det kommer bli hur najs som helst.  Mr C bjuder sedvanan trogen på galej. Gläder mig!

Men innan dess ska jag passa Prinsessan O några timmar. Hon ska hänga med mig och beställa glasstårtor, och undrar om det inte blir en kula glass eller två på Lilla Glassfabriken...

Och, ja... Det finns väl bara en låt att spela, en dag som denna... Shit, vad mycket "Ring så spelar vi" det blev över den meningen!



Tataa!
XXX

1 kommentar:

Lippe sa...

Angående gnället:
så håller jag med Moster M, köp en gummimatta till ungjäveln!
Den dagen vi inte reagerar med gnäll eller dylikt på sådana rubriker blir jag orolig!
Ha det roligt med Lilla O (fanns en bok som hette så när jag var liten och jag älskade den)
Och rha roligt på partajet!