"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 28 maj 2011

En röst i natten...

Ohly kräver att Kungen talar ut, kan vi läsa om här...

Jag kräver att Ohly inte talar alls! Jäkla fubbik... Bojkottar när han blev bjuden på Victorias bröllop, och ställer upp i töntiga lekprogram... Och sen undrar han varför hans vänstervridna parti har svindåliga röstsiffror... Sicken brainy kille...

(Skulle ha kunnat sätta in en bild på Ohly här, men jag har faktiskt inte lust...)

En annan sak som inte är riktigt klok, är att jag just nu ligger sömnlös... FAST att jag är svinatrött... Jag är såå kass på att vända på dygnet, som jag gjort ett par gånger nu i veckan pga diverse natt och morgonflygningar om vartannat...
Nu har jag, klockan tio över ett på natten, tryckt i mig en tallrik gröt i hopp om att det ska generera matkoma...

Så nu släcker jag lampan och kallar på fåren!


Tataa!
XXX

Inga kommentarer: