"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 18 maj 2011

En tupplur och en kopp kaffe senare...

...så är jag nästan människa igen!
Vaknade på gott humör. Äntligen!

Nu ska jag rota lite i påsen från Panduro Hobby, var där tidigare idag med lilla O. Jäkligt trevlig affär, faktiskt!
Nu ska jag försöka rita en stjärna att ha som schablon när jag fixar najs duk...
Well, det är väl bara att skaka fram de gamla bildkunskaperna... Hade fan 5:a i bild, juh!


Och jag är ganska säker på att det blir en powerwalk sen. Behöver röra på fettet luft...

Pysslet väntar!
Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Ja i den affären kan man köpa sig fattig;-) Finns ju massor!
WOW hade du en 5:a!! Så duktig du är! Visa oss resultatet sen!
Kram K