"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 28 maj 2011

Hej å hå!

Ut vi gå!
Trallalalalaaa!!


Bilden är tagen före min 8 km runda...
Nu är jag inte lika käck, men jäkligt nöjd.

(Ser ni den fyrkantiga grejen som hänger på väggen..? Det är min router.... Den hänger i bredbandsuttaget, i en 50 cm lång sladd... Ska köpa en längre sladd... En annan dag...)

Du ska jag piffa till mig inför lite vinpimplande och mycket babbel!

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Du ser sådär lagom galen ut....

Blåklinten sa...

Shit vilken kropp.. får man det när man springer åttan??

4U2 sa...

LSD? Nej, jag minns att man kunde bli sån av att springa ... det var ett tag sedan :(

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Springer??? Töser, jag GÅR! Powerwalk... Inte särskilt snabbt... Är så förbenat lat att det borde vara förbjudet... ;)))