"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 18 maj 2011

Jag fick ett gulligt mail idag...

...av världens gulligaste kollega.


Jag blev så glad! Hon skrev att hon läser min blogg och jag fick massor av ros.
Nästan så jag blev generad och fick en tår i ögonvrån...

Det betyder så otroligt mycket att få sån respons... Att hon satte sig ner och mailade mig. Tack, allra snällaste A!

Fredagen kommer bli heeelt hysterisk. Melker konfirmeras ju. På Jylland. Så klockan halv sju går Volvon från potatisåkern, för att köra tvärs över Danmark, sen via Tyskland, och sen tillbaks hem. På en och samma dag. Tur man har bra sittfläsk...
Det lär ju bli anledning till flera blogginlägg...

Så nu hoppas jag att jag inte blir kallad på standby i morgon. Har en jävla massa att fixa...
Blommor, kläder, bil-fika, bla bla bla...

Nu; Powerwalk med finaste S!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Lippe sa...

Det händer något hela tiden!! Jag fick också ett mail idag från en offentlig person, numera pensionerad som berömde mej och jag blev också så där löjligt glad :D Visst är det skönt!!!
Kör försiktigt! Jag säger som min gamle far: det får för fan inte hända nått!
Kram

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Men man blir ju så glad i locket av sånt där!!
Tack jag lovar att det blir försiktig framfart på fredag! Vi är tre som turas om, så det ska säkert gå bra.
Kram!!