"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 24 maj 2011

Jäkla Tre (3)!!!

Min lur funkar inte!
Täckningen kommer och går! Och det är nätet som krånglar, min lur e alltså inte paj. Detta vet jag eftersom min väninna här precis brevid har samma problem, Och hennes son. Och hennes man. Vi ringer och ringer till Tre, men får svaret att ingen har felanmält. Det är ju för fan det enda vi gör!! Vi kan ringa med fem minuters mellanrum och få helt olika besked; Hon får veta att en mast i närheten ligger nere och att de jobbar för fullt på det, och jag får veta att inga problem är rapporterade i området...

Här tänkte jag först sätta en bild på Tre´s logga, men sen ångrade jag mig. De ska inte få nån jäkla gratisreklam i min blogg...

Det är inte så jäkla smart att inte ha en telefon när man har standby, va..??!!
Vad ska Flygbolaget göra då? Skicka en budbil, typ? Nä, nu får Tre fan skärpa sig, annars blir det byte till annat bolag! Jag kan ju inte riskera mitt jobb pga ett värdelöst telefonbolag...

Så! Det var väl en kickstart som hette duga, på denna dagen!

Nu blir det lite städning och packning - slinga till Aalborg i morgon! Om inte min hals blir sämre... Den krånglar - det har den gjort sedan 1978, typ...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: