"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 19 maj 2011

Men, TV4, skärp er!

De använder de första 6 minuterna åt sin huvudnyhet kl 19, att jaga kungens vän Anders Lettström på Arlanda för att få ett uttalande om komprometterande bilder där tydligen kungen finns med.
De intervjuar även en tjomme som hävdar att han har en massa bilder som kungen skulle figurera på. Tjommen står i solbrillor och svettband...


Amen, för fan... Är det nyhetstorka, eller???
Vem bryr sig?!

Och mitt hatprogram, Kvällsöppet, ägnar hela sin sändningstid åt detta... Amen, hallå....

Jag är royalist, och älskar kungahuset, men jag skiter högaktningsfullt i vem kungen har gökat med! Titta historiskt... Det har ju för fasiken förekommit i alla tider... Kungligheter, med undantag för det engelska kungahuset, skiljer sig inte så lätt...

Det enda som kommer ut av detta är att anhöriga blir ledsna...

Jag tycker Sveriges journalistkår är ett skämt. Ett stort jäkla skämt!!!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anne sa...

Men pannbandet var fint....

Anne sa...

Ha ha ha
Fan det var roligt sagt av mig
:-)

Konfan gick skitbra
Fan, jag rockar som konfamorsa!!!!!