"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 23 maj 2011

What a day!

Det är fanimej första gången sedan 1994 som jag varit med om att en flygplats stängt pga åskväder.
Det var just vad Kastrup gjorde idag, när vi skulle flyga till Mytilini (Lesbos)!

Det blixtrade, dundrade och ösregnade. I en och en halv timme...
Sen lättade vi och kryssade mellan stooora cumulus nimbus... Hoppe hopp!
Vi hade så vansinnigt trevliga gäster ner till Grekland. En man i 75-årsåldern fick mig att asgarva högt! Han erbjöd sig att skjuta sin fru om jag bara ville hänga med på 3 veckors semester... Dansk humor... Alla som inte hajar det roliga, får ursäkta...
Och en liten gumma blev så himla glad för att hon fick låna en kudde, att hon tog i hand när hon klev av.. Naawh...

Nu e jag lite trött i luvan, snart varit vaken ett dygn.
Så nu blir det loppelådan. Utkallad att flyga till Grekland igen i morgon eftermiddag. Yes!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Vilka trevliga "gäster" ni har!! Underbart, skjuta sin egen fru Asgarvar högt! Men de skulle jag me göra så snygg som du är!!
Kram K