"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 9 juni 2011

#%&€"@*##"@%&!!!!


Förbannadeskithelvetsespissidiotajäveldraåthelvete!!!

Skaffa aldig barn med idioter du släpar hem från krogen kvart i fem på morgonen!!! Du får sota för det i resten av ditt liv. Mitt liv har bokstavligen varit ett living hell de senaste 15 åren.
Inte en jävel vet vad jag tampas med, för jag orkar aldrig prata om det. Och fan ta den som frågar. Jag fräser och spottar och e sur som fan. För det ÖVERSTIGER MIN FÖRMÅGA ATT HANTERA...

Nu är det sagt.
Och vi pratar aldrig om det mer...

M

5 kommentarer:

Anonym sa...

Finaste Rosen!! Jag vet men kan inte föreställa mig, men styrka till dig för du är en underbar mor, kvinna, vän och människa <3

KRAM!
Svedis

Helena m. 4 sa...

Tror min mamma skulle instämt... dock utan krogkoppling, men med andra likheter.
Kram !

Karro sa...

Men... Jag vet iallafall att du är den bästa, finaste, härligaste och underbaraste mamman!
Jävla karlar...:-(
Kramar i massor och hoppas att de värmer!
Kram K

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Tack finaste ni!! Ni kan tro det värmer...
Ser i mitt inlägg att det låter som om jag drog hem en från krogen och blev gravid, men så var det inte riktigt....
Vi var tillsammans i 3,5 år och skulle gifta oss.Men jag ställde in bröllopet...
Men det är ett helt annat inlägg....

Stor kram tillbaks!
M

Anki sa...

Finaste goa Madeleine!! Ut med skiten och du är bäst! Det bara vet jag fast jag inte känner dig!

KRAM!