"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 16 juni 2011

Efterlysning!!

Ska ju jobba på midsommarafton.. Och det gillar jag! Är inget fan av varken nyår eller midsommar..
Kommer tillbringa den i Karlstad!
Är det någon som känner till Karlstad, här bland mina läsare??
Ryktesvis har jag hört om Båten.
Menyn verkar fin...

Vi är ju en besättning på 8 pers, och vi vill äta gott utan den värsta midsommarhysterin vinandes runt öronen...

Tips, anyone??

Sen efterlyser jag även en sak jag såg i Aalborg...

Ett jättefint läderhalsband - typ... Som man kan hänga nycklarna i. Man kan köpa till en liten pung i form av ett hjärta, att lägga småmynt eller hundbajspåsar i... Det finns en massa tillbehör till det där "halsbandet"... Nån som vet vad det är för märke??

Det är så jobbigt när jag får saker och ting på hjärnan... Jag snöar fullständigt in på det, och det maler i skallen mest hela dagen...

För övrigt skall jag göra en ceasarsallad till ikväll - med hemmagjord dressing... Namnam.


Tataa!
XXX

Inga kommentarer: