"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 28 juni 2011

Kolla vad jag fick!

Av Finingen!


Ett par nya Uggisar!
Jag lyckades ju ha i sönder mina andra bara veckor efter jag köpt dem i vintras... Och så fick jag dessa igår.. G-L-A-D!
Gårdagen blev såklart hur mysig som helst... Jag gillar när man får känslan av att man är på semester, fast jag är hemma och det är en vanlig arbetsvecka... Lite sådär bonus-hygge, liksom...

Nu ska jag iväg och jobba. Gläder mig! En kort liten Palma fram & tebax, perfekt.
Och i morgon ska ruggugglan piffas till, både frisör och nagelfix - på tiden! ryyser

Och för övrigt mår Fenix som en prins..

Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Wow vilken åresent! Dom är ju bara såå snygga! *avis*
Ha det så bra på din flygresa!!
Förresten så kommer nog din blogg att publiceras i vår lokaltidning, för en av mina favvo bloggar! Hoppas att det går bra;)?
Kramis