"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 25 juli 2011

Babben...

...Larsson gjorde mig besviken!

Lyssnade på hennes Sommarprat nyss när jag gick en 8 km lång (yaaay!!) powerwalk. Det var inte särskilt humoristiskt - som man ju dessvärre förväntar sig när en komiker sommarpratar. Och hennes musiksmak... Well, vi matchar inte, om man säger så.

Tröstade mig med favvismaten när jag kom hem efter rundan...


Mätt och nöjd ska jag nu hoppa i "finkläderna"! Uniformen Ska bli spännande och se om den passar efter 2 v semester... Det brukar ju vara lite si och så med den saken... Fast denna gången har jag faktiskt inte spårat ur, vilket annars ligger jäkligt nära till hands för mig! Mmm... Mat & dryck, älskar´t! ;D

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Karro sa...

Såh i aftonbladet att hon fick en del kriteik... Jyyy fan va duktig du är!
Ha en trevlig resa!
Kram K