"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 27 juli 2011

Berättade jag förresten....

...att jag såg en livs levande drottning igår??
Jodå!
Mitt när vi sitter och har briefing innan flygningen så såg vi Danska kungahusets bil, Krone 10, stanna utanför vårt fönster. Och in hoppar Grekiska drottningen Anne-Marie,gift med kung Konstantin och syster till Dronning Margrethe.

HÄR HADE JAG EN BILD - Men vid närmare eftertanke får jag nog inte publicera den...

Har jag även berättat att jag fick VG på mitt första engelskauppdrag..?
Får väl vara ganska nöjd med det, med tanke på att gjorde allt annat än att plugga... Lusläste höstens H&M katalog, dansade överkroppsdans i bilen, osv...
Min lärare skrev att ett MVG ligger precis runt om hörnet, bara jag inte hade gjort ett par ganska basic fel... Öh... Ok... Ska jobba på det! :D

Sen undrar jag om jag berättat att jag ska göra dessert till 60 pers till på lördag?
Jodå. Det vankas big partaj i familjen, och jag har lovat leverera efterrätten...
Jag vill ju inte berätta vad jag ska göra, eftersom några i släkten ju läser bloggen, men låt oss säga såhär; Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag inte blir kallad på standby på torsdag
eller fredag... Just nu pågår provlagning... Det doftar gott i alla fall, så låt oss hoppas att det är värt timmarna det tar... :D

Well, har en sirap att passa (!) så - later!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anki sa...

En Drottning minsann!
Vilket flärdfullt liv du lever! :-)

Och jag kan nästan känna doften av desserten ända hit!

Kram