"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 27 juli 2011

En najs surprajs!!

Så samlades 15 tjejer för att överraska den snart nollande svägerskan utanför hennes jobb!
Fasen vad jag hoppades på tappad haka, lång i synen som ett Laputabröd, tårar, hysteriskt anfall, osv, osv...

Men icke.
Denna coola kvinna sa bara "Hej!"
Jamen hej hej, Mona! Hahaha!!

Vi fick en urtrevlig kväll på Gränden, och jag gläder mig såå tillfesten på lördag!!!
Enda smolket i glädjebägaren var telefonen som ringde stup i kvarten och vederbörande inte fattade att jag inte ville svara... En gång svarade jag, och då var det nån annan, nämligen Bingolotto från Göteborg! Hahaha! Nä, jag hade dessvärre inte vunnit nåt... ;D

Jag fick ett sms från sonen under kvällen. "Vad kan jag äta? Om jag får äta nåt?"
Amen, herre jösses...
Detta från ett barn som jag utfodrade med färsk ugnsbakad lax, romsås, grekisk potatissallad samt efterrätt, en halvtimme innan jag stack... Och som om jag någonsin nekat honom någon mat överhuvudtaget...
Det stackars svältande barnet... ;)))

Nä, nu blir det bingen.
Och det där hårdrocksriffet som väckte mig i morse ska bara hålla tyst i morgon... ;D

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med överraskningsfest! Jag älskar sånt :)
Kram!/Tjillevippmorsan

Anonym sa...

Tack sa Moms

Anonym sa...

Barn är alltid hungriga!!! Ses på lördag:) Maj-lis