"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 20 juli 2011

Halv åtta hos oss...


Pannkakor till kvällsmat. Funkar!
Melker gillar´t...

Fy fan vilken tradig dag det har varit idag...
Pluggat, men min hjärna var inte samarbetsvillig för fem spänn... Den ville hellre lära sig bildredigering i Picnik. Hm... Jag fattar bara inte hur man överför den färdiga bilden till min blogg, någon som kan hjälpa...?

Nä, nu går jag in till L och får min dos av rosévin...
Nog ska det väl få mig att vakna tidigt i morgon med jättelust att gå en powerwalk...??

Gudarna ska veta att jag behöver det...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Karro sa...

Gott med pannkaka, men här blir det dock lite fööör ofta ätna;-)
Men du det är superlätt! Du bara sparar bilden uppe i det högra hörnet där det står save och så sparar du den tex på skrivbordet o så lägger du in bilden på din blogg därifrån! Tror till o med att du kan få allt översatt på svenska så du behöver inte ens tänka på engelskan;-) *fniss*
Hoppas att du fattar nått, jag är inte så duktig på det där med att förklara...;-)
Ha en fin kväll, skååål!
Kram K