"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 23 juli 2011

I´m sorry...

..men nu är det för mycket negativt som sker.
Jag blir tvungen att köra mitt eget race, och stänga ute lite av det tradiga...

Amy Winehouse är död. Som om inte katastrofen i Norge var illa nog... Men, hon har också verkligen ansträngt sig för att inte överleva, om man nu får uttrycka sig så. Och det får jag ju. Det är ju min blogg, liksom...

Nu till något annat.
Melker och jag såg nyss Harry Potter i 3D på bio. Det var FANTASTISKT!
Jag hade gåshud de första 10 minuterna! Jag äääälskar 3D. Fan vad platt allt annat e´, liksom...
Och filmen var en av de bästa.
Synd bara att vi först efter filmen upptäckte att det gick att fälla ryggstödet på lyxstolarna vi betalt extra för att sitta i....

Nu sitter vi här hemma och "håller lördag"
Jag var tvungen att öppna denna.


Visst är det ett coolt champagneglas?
Minns inte om jag köpt dem i Aalborg eller Dubai... Irriterande.

Nå, nu måste jag fånga Fenix. Innan han flyger ihjäl sig här i huset.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Silla sa...

Vilket coolt glas...