"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 22 juli 2011

Undrens tid är inte förbi...

...eller - jo. Det är de nog faktiskt.
Jag fick med mig Melker på en nästan 7 km lång powerwalk! Men det var under högljudda protester heeela vägen. Jag tror han brände dubbelt så många kalorier som jag - bara genom att fäkta med armarna när han gick där och tyckte det var förbaskat tråkigt. Och jag bara skrattade rått... Hehehe...
Fast jag betvivlar starkt att jag någonsin får njuta av hans sällskap på en runda igen... :(

Väl hemma var det dags för kvällsmat.
Det blev detta!


Omelett i cocotte, proscutto med marinerad kronärtskocka, kalamata oliver, keso, grillad paprika, sallad med tomat, rödlök, basilika och crema de balsamico, och så lite rostat bröd till det... Smakade finfint!

Men... Vad fan är det som händer i Norge???

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Karro sa...

Åh gud va härligt med en lååång promenad, de skulle jag med behöv. men jag har bara typ ätit hela dagen;-)
Uscha ja, va fan händer i oslo, sååå fruktansvärt:-(
Kram K