"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 29 augusti 2011

Jag vill bara säga en sak... (eller tre..)


...Att jag inte gillar när andra sätter mig i en pinsam situation, utan att jag själv har möjlighet att påverka. Visst hajjar jag att jag inte borde bry mig, och att vederbörande är den största pinsamheten själv, men va fan... Jag har liksom nog med att jonglera mina egna pinigheter, måste jag nu dras med ytterligare?! Pust och stön...
Jag hajjar om ni inte hajjar ett skit, men jag kan inte förklara det bättre än så...

Jag gillar inte heller att min mobil just nu är stendö. Va faaan! En ajFån 4 kan väl inte bara gå och självdö sådär?! Mög.

Det tarvar faktist ett litet glas vin och en näve chips...
Jag har varit sjukt noga med maten i exakt en vecka nu, och det har resulterat i nästan 2 kg...
Minus, alltså.
På en vecka!
Hit med vinet, för fan... ;D

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Susanne sa...

Denna vecka ska jag blir extrem noggrann med maten och får hoppas -2 kh här oxå.