"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 8 augusti 2011

Jodå!

Det går att ta en powerwalk på 10 km efter att ha tryckt i sig nästan ett helt ankbröst, potatisgratäng gjord på grädde och ett rejält glas vin...


(Är det förresten inte lite bisarrt att stå och steka fågel medans lille Fenix, vår undulat, flyger runt i huset..? Undrar om han kunde känna på doften att det var en av hans släktningar som låg på stekpannan...)
Det var svingott! Älskar anka!
Men jag var lite seg när jag gav mig iväg...
När jag såg denna vyn, så blev jag dock nästan lite religiös...


Snyggt!

Nu ska jag samla alla mina krafter och bädda rent i sängen.
Finns få men dock några saker som är bättre än att krypa nyduschad ner i en helt ren säng...

Kanske fortätter jag på vinet innan jag tar tag i detta....

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Lippe sa...

Älskar rent i sängen, ankbröst har jag aldrig ätit!
Ska nog prova!
Kram

Helena sa...

Är så imponerad att du alltid verkar ha styrka och kraft till att ta dig ut på dina powerwalks:))
Jag måste skärpa mig såååå mycket!!!
Men fortsätt att skriv om dem, det peppar mig jätte mycket!
Så imorgon, då du.....
(hihi, vem försöker jag lura, hihi)
Kram på dig!!

Unknown sa...

Heja Heja, va duktig du är!

Blir så nyfiken på ditt jobb, vilka destinationer flyger du till?
Kram på dig!