"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 8 augusti 2011

Ledig måndag...

Eller, ledig och ledig... Har en eftermiddagsstandby, och de kan alltid skicka mig nånstans med en reservdel eller nåt, så länge jag är hemma innan kl 12 inatt... Fast det har de hittills aldrig gjort under 17 år, så jag kallar mig ledig idag!

Det står Studier på schemat. Engelska. Shit vad jag slarvat. Därför blir jag tvungen att sitta och råplugga både idag och i morgon... Ja, skyll mig själv!
Tänkte belöna mig med nåt gott att äta ikväll. Återstår att se vad...

Borde fasen städa också... Det är dags för en grovrengöring. Det är kul, men fan vad det tar tiiiiid!! Jag har inte den tiden! Och snåle här tycker det är roligare att shoppa upp pengarna än att anlita någon som städar åt mig... Nu är det ju dags för höstkläder, och det är min favoritårstid vad det gäller kläder. Så då får man minsann kavla upp ärmarna själv, och putsa sin egen skit!

Nå. Got to go!
Tataa!
XXX

4 kommentarer:

äppelblomman sa...

Hoppas att du slipper åka någonstans idag då!;-)
Åhh det är min favvo årstid med vad det gäller att shoppa kläder! Mysiga stora varma höstkläder, det är något speciellt med det!
Kram K

Nina sa...

håller med dig, det är den snyggaste årstiden för kläder, helt klart!!! Sedan kan jag tycka att man kanske ska städa upp sin egen skit... varför ska någon annan behöva göra det liksom? förstår iofs småbarnsfamiljer... men vad ger det för signaler liksom? hoppas du fick en "ledig" eftermiddag! kram

Anne sa...

Höstkläder är det BÄSTA som finns!!!!!
Självklart blev du inte utkallad....eller hur?
:-)
Kram

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Blev leeeedig!! :D