"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 13 augusti 2011

Ny-landad...

...efter en tur till ett 27-gradigt Mallorca... Det är fantamig för jäkligt att jag är här, och inte där... Suck!

Hm... Minns ni att jag häromdan hade rastlöshet och grubblerier... Det har utvecklat sig! Jag kan inte säga till vad, det är för tidigt, men vansinnigt kul och spännande att gå och grunna över det som uppenbarat sig för mig...
Nu blir ni nyfikna, va??
Hehehe...

Men ibland, när det händer något viktigt, så får jag bara känslan av att jag borde prata med någon vuxen... Att jag själv är 38 är fullständigt ovidkommande. Nu behöver jag prata med någon vuxen. Får väl ta brorsan eller syrran... :D

I morgon är jag ledig. Tror jag.
Mitt schema har ändrats ca 493 gånger, så jag vet inte riktigt längre... Men skit samma.
Det löser sig!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Åhhh va spännande detta låter, hoppas att du delar med dej så vi oxå får veta!!;)
Mmm vem skulle inte vilja vara i ett varmt land just nu???... När jag körde hem från jobbet nu stod tempen på ynka 4 grader:( deppigt värre...
Ha en underbar dag!!
Kram K