"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 17 augusti 2011

Vad jag har gjort idag?

Jodu...
Jag har sett till att jag hamnar här om exakt 40 dagar!!


Najs, va!
Och med världens bästa sällskap osse! (Ja, bortsett från min påg, som ju går i 8:an nu och inte kan va´ledig från skolan :(....)
Det kommer bli så himla skönt!

För övrigt har det varit en lugn dag med lite shopping, biltvätt välbehövligt! och läsande av min fantastiska bok som tyvärr snart är slut...

Nu sitter jag med datorn i knät och världens spaghetti&köttfärssås-koma... Bästa jag vet!
Tidig sänggång ikväll. Klockan ringer 03:15 i morgon bitti. Fy fan!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Malla sa...

ååååhåå ser inte alls ut som ett tråkigt ställe! :D

Susanne sa...

Jag är såååå avuuundsjuuuk!!!!