"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 27 september 2011

A halelulja moment...

Brorsonen är guide här nere i Värmen.
Han vet var man käkar gott.
For real.
Jag har ätit den godaste förrätten någonsin.


Grillade jätteräkor i Pernodsås.
Attans, vilken sås!! Låter ju lite 70-talsaktigt, men smakade absolut fantastiskt!!
Jag sa till brorsonen, att om han överhuvudtaget bryr sig om sin faster det minsta, så fixar han receptet...
Ja. Det var faktiskt ett hot inlindat i förtäckt vänlighet... Hehehe...

Nu ska jag försöka sova. Gångna natten var ingen hit. Men va fan, jag försöker igen... ;)))

Tataa från Sol&Värme!
XXX

3 kommentarer:

Karro sa...

De ser väääääldigt gott ut! Hoppas han fixar receptet så att du kan dela med dej till oss;)
Jag är sååå grymt avis på dej!
Kram K

Malla sa...

mmm ser supermsarrigt ut!

Mina dagar sa...

OCH det receptet lägger du väll ut här på bloggen!!! Ser sååååå gått ut!

Fotsätt att njuta av livet där i solen!