"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 19 september 2011

Post nubula phoebus!

Betyder "Efter regn kommer solsken"..


Nu gäller det att fokusera på det som ligger framför - upplagt som ett jäkligt läckert smörgåsbord.

I morgon ska jag på Aalborgslinga! Har inte haft någon på flera månader, så jag gläder mig!

På fredag börjar min 3 veckor långa semester!

På lördag ska jag gå på Love Boat! En disco-fest som börjar med en stor förfest hemma hos L med en hel bunke av människor som jag gillar jättemycket, och som fortätter med disco, som jag älskar! Nu jävlar ska vi putsa dansskorna!

På måndag drar jag på semester med delar av familjen. Cypern. Varmt. Soligt. Bada! Och dricka Campari tonic på ballan. Hallelulja!!

Den 12:e drar jag på tjejresa till Gran Canaria med Bästa S! Tre da´r med shopping, tapas och vino tinto!

Den 15:e ska jag gå på härligt bröllop på Malmöhus slott! Älskar bröllop!

Så nu glömmer jag det som gjorde mig sur innan idag...

Tataa!
XXX

9 kommentarer:

Bella sa...

Bröllop som är så underbart!! Vad kul!
Funderat på vad du ska ha på dig?
Vilken färg går bröllopet i, vet du?

Mvh /Bella

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Hej Bella!
Jag har inte koll på vad det är för färgtema på bröllopet, men jag har beställt en klänning från nätet som är begie/rosa.. Den kan nog bli rätt snygg till solbrännan som jag förhoppningsvis får på Cypern...
Men passar den inte, så kan jag altis kris-shoppa en klänning på Gran Canaria... ;D
(Tror faktiskt jag ska fråga vad det är för färgtema, tack för tipset!)

Madde

Malla sa...

himmel du har mkt att se fram emot! :D :D

Susanne sa...

Va avund jag blir på ditt fullspäckade schema

äppelblomman sa...

Fy fasen va avis jag blir.... Så mycket roligt att se fram imot! Men det är du värld!!!
Kram K

Helena m. 4 sa...

Du - kan det här vara lite solsken?
http://annikaville.blogspot.com/2011/09/malmoiter.html
mailar dig också...

Maria sa...

Massa roligt att se fram emot med andra ord!!

Mina dagar sa...

Men åh, så mycket KUL du har framför dig!!!
Kram Eva

Tjillevipp morsan sa...

eh..oj- vad galet härligt allt det där lät! :D
Behov av en assistent? ;)
Kram, var rädd om dig, slå klackarna i taket och njut!!!!!