"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 5 oktober 2011

Ändrade planer...

..idag.
L´s salong är under renovering, så nu har jag plötsligt Gu´, vilket fult ord! Har jag aldrigt tänkt på... fri hopp och lek fram till kl fyra idag. Härligt!
Gjorde precis Nutidsorienteringen i DN... 31 av 35... Det ska jag nog inte vara så vaninsinnigt tillfreds med... Pinsamt

Känns som jag har skit mellan framtänderna och är där och pillar med tungan hela tiden... Men det är ju ingen skit. Det är ju Tore Skogman-looken som är väck! Känns som jag vunnit på Lotto, så glad är jag! Fast det kostar ju inte 1800 spänn att vinna på Lotto... Det gör det att ta bort ett tomrum. Konstigt. Man betalar för att ta bort...ingenting.
:)))

Nu kan jag välja mellan att: Höströja utomhus samt slänga trädgårdsmöbler. Ringa tre försäkringsbolag och sitta i telefonkö. Vika ett berg av tvätt. Dammsuga och tvätta golven.
Kul. Verkligen. Jättekul.
Welcome to my party, liksom...

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Jag vill se bild på det som inte fanns men som försvann!

Malla sa...

haha ja tänk att man ska betala för sånt som inte finns :P

Helena m. 4 sa...

Håller med Gårman - visa det som inte finns