"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 26 oktober 2011

Ojojoj... Busy busy!!

Men jösses vad tiden går...
Har det redan gått tre dagar sedan jag skrev här sist??! ;D

Jag vet att jag försummar Potatisbloggen, men det är lite annat som tar min tid nu.
Som idag t ex. Har sovit lite kass (3 timmar, typ) i natt så nu ska jag lägga mig en timme på soffan och försöka sova. Bara en sån sak...

Sen blir det minsann både fika och förhandsvisning på bio!
Och jag känner att det måste bli motion idag... Fast det ösregnar.... Nu får vi se hur karaktärsfastlös jag är.
Kommer jag ut på en runda....?

Ska man förresten byta lösenord nu...?
Äh, jag struntar i det... Vad kan hända, liksom? Ska någon logga in sig på min blogg och skriva en massa skit?
Well... What´s new...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Suzan sa...

åh, skåning? Heja!
Jag är nyinflyttad från huvudstaden till lund!

Susanne sa...

Jag funderar på det där med att byta lösenord, men vem skulle kapa min blogg....