"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 22 november 2011

Damn, jag måste ha varit snäll i år!!!

För jag har fått en vansinnigt fin julklapp av mig själv i förskott!!


Är de inte fab?!
Tack, jag!!
Nu blir det luft och fågelkvitter till middag resten av året...


Jag vet att jag är skitful i håret, jag har faktiskt cyklat till och från stan idag... Men visst passar brillorna! Marc Jacobs... What´s not to love...
Måste ju ha rediga solbrillor nu när "The sunny season" drar igång nästa fredag...

Sen fick jag hundbajs på handen när jag skulle låsa upp cykeln som var fastlåst vid en stolpe... Inte lika glammigt... *klöks*

Tataa!
XXX

5 kommentarer:

4U2 sa...

Super! Vad snällt av dig och det är klart, har du varit snäll ... De passar dig och vad är det för fel på ditt hår? Jag ser ut så nästan alltid, hum...
Kram

Nina sa...

Grymmesnygga!!! och ja, du måste ju ha varit jättesnäll (det har du ju, peppat mig som allra bäst när jag behövt det allra mest är grymt snällt!)... tänkte det samma som 4U2... vad är det för fel på ditt hår? Är det inte så man ska se ut? Måste jag gå till frisören nu då?? (ja, för länge sen... ett år sedan sist... jag är kass!) kram

Osloskånskan sa...

(hund-)skitsnygga!
förlåt, kunde inte låta bli...

Susanne sa...

Åhhh vilka snygga plex.

Karro sa...

Jag ser att du verkligen har varit snäll i år;) grymt snygga på en grymt snygg tjej!
Kram K