"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 14 november 2011

Det var riktigt roligt...

...att få jobba sig lite!
Hade en liten flygtur igår, minsann!
På favvisflyget.
Jag fladdrade runt som en annan Florence Nightingale och log så ögonen nästan tårades.
Maj gadd, vad jag gillar mitt jobb! Man märker liksom det när man inte varit där ett tag... Tror jag skrev ett inlägg innan min semester, där jag verkligen kände att vi behövde vara ifrån varandra ett tag, flyget och jag, men efter lite bortavaro är det så gött att hoppa i blåstället igen!

Så nu är jag lite nöjd.

Ska jobba igen på torsdag.
Sen blir det kanske inget förrän den 2 december...
Nej, jag har inga stressymptom. Inga alls, faktiskt. Slappnar jag av mer än jag gör idag, skiter jag på mig.

Nu blir det powerwalk med fina väninnan.
Så inte musklerna förtvinar.

Idag blev det danska aebleskiver vet du inte vad det är, googla till middag. Och en halv grapefrukt till efterrätt.
Kanske en i dina ögon märklig kombo, men det funkar!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

Hahaha- om jag slappnar av mer så skiter jag på mig - hahaha!! Fantastisk humor!
Tataa ;)

äppelblomman sa...

Ha ha ja men va gött att slapna av så mycket;). Asg
Och du ... Tävlingen avslutas inte försen på torsdag så du hinner;) gött att ha en present klar;)
Kram på dej snyggo