"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 1 november 2011

En jäkla bra dag!

Det blev ju en bra dag, det här...

Fika: 1 st. Med kaka.
Powerwalk på 8 km och ny rekordtid: 1 st.
Middagsinvitationer: 2 st. En manlig och en kvinnlig.

Inte så illa för att vara en tisdag!

Åkte iväg för att köpa en iPad. Tänkte att det ju faktiskt var halva utgiften istället för att köpa en ny dator...
Stod i kö för att få hjälp av en säljare, för jag hade lite frågor, och medan jag väntade så pillade jag lite på en ny, fin iPad2. Och så slog det mig: Vad fan ska jag med den till?
Det är ju som en iPhone i jätteformat. Den kan ju inget som inte min telefon kan... Den är faktiskt lite som en överdimmensionerad manick för tröga, när jag nu tänker efter... Typ som de där JÄTTEsolglasögonen man köper på Buttericks...

Nä. Där sparade jag mig 7000 pix! Bra för mig!!!

Sen ringde en kollega som av personliga skäl inte kan flyga en slinga i helgen, som går ner till Teneriffa ett par dar, och hon undrade om jag kunde ta den. Döööööhhhh!!! Naturligtvis!!
Så istället för att gå på inflyttninsgsfest hos R SORRY!!! och sen ut och röja, så bär det i väg till Arlanda lördag fm.
Och just när jag skrev detta, så damp det ner ett sms där den ena middagsinvitationen gärna kunde förläggas till Stockholm! Tack, det går så bra, så! ;)))

Jamen, ni ser...
Det finns ju ingen anledning att gå och hänga med huvudet, eller hur??

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Det är väl skönt med lite tur ibland. Det är du värd. Jag funderar jättemycket på det där med Kreta nästa sommar. hade varit fantastiskt om det blev verklighet.
Kram på dig/Lisa

Malla sa...

låter ju urbra! :D