"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 28 december 2011

Är det nån som vet??

Inhandlade en ny köttermometer igår.
Och jag anser mig tämligen normalbegåvad, men jag kan fan inte stänga av den! Är det någon som har en likadan och kan hjälpa mig??


Sen hittade jag ju fleecesockar med stickad kant till mina gummistövlar. Nu kommer de hänga på mina fötter konstant! Herre jösses vad gött att lufsa runt i!


Gårdagen var mysig. Fick snusa lite på bebis Millie. Åh, vad hon är ljuuvlig! Attans humör har hon, shit vad hon kan låta ilsk. Och det gör henne bara ännu sötare och man vill liksom knipa henne lite... Hade en urtrevlig kväll hemma hos sis m familj. Tiden gick alldeles för fort!
Och när vi kom hem, travade jag och bästa S en välbehövlig runda på 12 km. Asskönt!

Idag blir det livat på Potatisåkern!
Städdag!

Hrmpf...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Äger ingen stektermometer, vill inte ha nån tjejbebis, de blir TONÅRStjejer sen och städa får du göra även här om du vill ;-)

Lippe sa...

Hahahaha!! Fru Venus är tvär idag! Fast hon är ju sjuk så det är förståelogt ;)
Jag fick en sådan där termometer i julklapp men har inte satt i batterier ännu, hade hellre fått sådana där sockar!
Plocka ur batterierna?
Kram