"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 25 december 2011

God fortsättning!

Hade en av de skönaste julaftnar jag kan minnas!
FANTASTISKT god mat, urmysigt sällskap, skratt och framförallt fred och ro. Det är klart underskattat...
Vi var 12 pers som firade jul till sammans och dagen var helt perfekt.
Tack alla!!

Snäll har jag tydligen också varit...
Fick bland annat de här fina örhängena av bror och svägerska. Är de inte fina!


Och av väninnan L ficka jag detta fina mobilfodral som hon köpt till mig i London.


Sen fick jag en kokbok som egentligen var en låda, med "svågerns" recept på cowboygryta, färska chili och torkad chili. Kul grej! Och en himla massa kryddor och örtskärbräda. Helt perfekta klappar till mig!

Idag fortsätter julfirandet här hemma.
Melker kommer hem i kväll, och då ska vi ha vår julafton. Mys! Man fram till dess är det bara ledighet som gäller på Potatisåkern. Skulle aldrig falla mig in att dra iväg på nån mellandagsrea... Orkar verkligen inte trängas med folk när man kan vara hemma och njuta av gran, glögg och mjuka myskläder.
Butikerna online har ju också rea... Hehehe...
Måste slå in Melkers julklappar också. Det har jag inte hunnit med. Men först ska jag mumsa skinkmackor.


Hoppas ni får en skön juldag!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Lippe sa...

Låter som en riktigt god jul!!
Här går det också i sakta mak idag!
Kramar