"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!!

Sista dagen på året...
Och DET ska firas!
Gläder mig massor tills i kväll.
Vi ska hem till, ja, jag brukar kalla dem svåger och svägerska, men det är ju fel...Det är min brors frus syster med man. Så nu vet ni det. Och jag kommer fortsätta kalla dem svåger och svägerska.

Vi ska äta läcker mat med läcker dryck därtill. Och det gillar vi ju!
Nu ska jag bara klura ut vad jag ska ha på mig. Det enda jag har bestämt är vilka strumpbyxor det blir...

Fick ett vansinnigt fint sms igår, som en utomordentlig avslutning på året... Någon tycker att jag är perfekt... Va! Vad säger ni nu då?! Jag!!?
:D

Och med det återstår det bara för mig att säga TACK för i år!
Ni är fantastiska läsare, och tänk - nästan 40 000 sidvisningar på 11 månader... Jag är hedrad!!





Tataaaaaaaa!!!!
XOXO

6 kommentarer:

Nina sa...

Gott Nytt År till dig också!

Klart du är Perfekt, det har jag vetat länge! =)

stor kram!

Fru Venus sa...

Hoppas du får en underbar kväll och 2012 :-) KRAM

Helena sa...

Gott nytt år på dig!!
Betvivlar inte att du får en toppenkväll med det sällskapet:))
Hälsa alla!!
Kram Helena

Gafflan sa...

GoTT NyTT År!!
Kram

äppelblomman sa...

Älskar din blogg o tuuuusen tack för dina fina ord på min!!
Gott NYTT ÅR O drick nu mycket bubbel, de ska jag göra;-)♥
Kaaaarm K

Helena m. 4 sa...

Gott Nytt till dig perfekta lilla Flygis
Må ditt 2012 bli fyllt med skoj
(som du delar med oss...)