"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 16 december 2011

Jag är såå klar!!

Väskan är packad, sista mjölken uthälld, blommorna vattnade och passning till Fenix ordnad.
Drar till Thailand om några timmar, ska bli lika fantastiskt som alltid.
Jag gläder mig som ett barn varenda gång, och tänker hur lyckligt lottad jag är!

Och när jag kommer hem har köksfirman varit här och satt upp nya högblanka svarta luckor. Det blir skitkul att komma hem, juh! Jul, nya luckor och allt!! ;D

Nu ska jag laga mig en god pasta, sen blir det en timmes tupplur. Kommit på att jag nog sover för mycket innan mina långturer, och det kanske är därför det tar tre nätter att komma i ordning där ute i Östen..?
Får se om det funkar bättre denna gången...

Har fått lite reaktioner på förra inlägget... Någon undrade om jag var arg. Är det bara när man är arg som man "får" vara rak och ärlig? Jag är nästan aldrig arg. Väldigt sällan, faktiskt. Men jag är alltid rak och ärlig... :D

Kan ni ha det asbra?
Tataa!
XXX

1 kommentar:

Malla sa...

Nu är finalisterna i pepparkakshustävlignen utsedda!