"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 11 januari 2012

Jag vet att jag lovade, men...

..det blir inget Mexico-inlägg idag. Det kommer i morgon. Jag vill väldigt gärna visa er bilderna, för det är ett fantastiskt ställe!!

Idag är jag jetlaggad så in i h-e. Det är värst när man flyger västerut... Låg och vände och vred på mig till kl 05 i morse, och vaknade vid ett... Not good...

Men jag drömde fantastiskt!
Har ni någon gång drömt om någon, och nästan varit in love när ni vaknar på morgonen?
Det gjorde jag inatt! Eller, idag...
Nu är det ju tyvärr en snubbe som e upptagen, men han bor i min telefon i alla fall... ;D
Man får ju vara glad för det lilla.... ;))) Hälsningar Madde, 14 år...


Nu kommer ALLA upptagna män som läser min blogg tro att det är dem jag har drömt om. Och det kan de ju tro! Hahaha! Fast jag tror att den jag drömde om vet att det är han... På nån vänster...

När man har varit i Mexico, så käkade man ju en del fahjitas... Och det fick jag tydligen inte nog av... Så nu ikväll gjorde jag helstekt biff...


Denna strimlade jag, lade på tortillabröd, pyntade med sallad, röd paprika, hemmagjord guaccamole och stark salsa. Mums!


Osse lite spanskt Cune rödvin till... Jomen, det funkade ju!

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

Nä men jäflars vad gott det där såg ut! Du måste bjuda mig på middag någon gång! Och jag måste läsa ikapp- Mexico??.. din lilla globetrotter.. :)

äppelblomman sa...

Ha ha fan va rolig du är!
Hoppas karlen var snygg oxå;)
Maten ser såååå god ut o nu blir jag svingungrig!
Kram K

Västgötskan sa...

Hihi! Lite fjortis får man vara ibland! Man ska inte vara så jäkla allvarligt hela tiden! ;-D

Anne sa...

Ett jäkla tjat om Mexiko....jag har ju sagt att jag såg dig på Kallis!!!


Puss :-)