"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 20 januari 2012

Så jäkla skönt...

...att få kräka av sig ibland!! Jävlar i min lilla låda, vad det behövdes!

Och det tog ca 0,5 sekunder så hörde olika delar av min fantastiska familj av sig och det känns betydligt bättre!
Tack <3
Ibland är det bara att bryta ihop, för att sen resa sig och komma igen...

Men, hörrni... Vad fan är det som händer i min kropp?? Ont i halsen som om jag tuggat taggtråd, och tung i huvudet. Har icke tid till detta nu!! Treo och lite mat måste funka. Det bara Måste.
Har-inte-tid-att-vara-sjuk-nu!

Återkommer när jag har nåt vettigt att återkomma med... ;D

Tataa!
XXX


2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Samma här... Hur fan ska min kropp palla o jobba hela helgen??:(
Krya på dej!
Kram K

Malla sa...

Men åh, hoppas du itne blir sjuk! Bädda ner dig i soffan
KRAM