"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 30 januari 2012

Shiny...

..and new!
Ja, nästan i alla fall..
Var hos frisören.
Måste berätta om min fantastiska frisör S.
Jag ringer alltid med typ noll framförhållning och behöver färgas och klippas. Hon knixar och trixar så jag kläms in bland hennes övriga kunder varenda gång. Hon är fantastisk! Jag fick färgat håret idag, och ska klippas den 10:e. Så himla nöjd och tacksam. Tack, tack bästa S!! Utan dig vore jag så fruktansvärt ful!!
Jag är ledsen att jag antagligen är din mest besvärliga kund.

Sen blev det nagelteknologen L. Min fina brorsdotter. Hon är så himla duktig på det hon gör. Nu sitter vansinnigt snygg fransk manikyr på mina naglar. Absolutely fabulous!

Nu röjer jag lite här hemma... Drabbades dock av akut trötthet Hej jetlag! och sitter nu med en kopp kaffe i hopp om att energin ska återinfinna sig. Shit vad det hade varit gött att tryna ner sig i soffan och sova en timme eller två... Men då går det hele upp i hatt och brillor med nattsömnen, så det går icke!
Nä. Får nog Wordfeuda mig lite så hjärnan kommer igång.

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Fräsigt sa...

Vilken mullig dag. Tahandomsigsjälvdag. :)

Malla sa...

haah, ful skulle du nog ändå inte vara :)