"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 24 februari 2012

Hemma igen...

...och bra trött!
Lite krasslig med halsont.... Blä!
Men attans vad trevligt det varit!
Såg de berömda fontänerna vid Dubai Mall, och filmade dem. Men vette honnan hur man lägger upp dem... Det står något om att man ska godkänna Googles villkor, men var tusan gör man det?? Någon som kan hjälpa mig?

Samlade ihop lite guldsmycken som jag aldrig använder typ ringar från ex osv och sålde i Dubai. Och köpte den vackraste ring jag någonsin ägt och kommer att äga! En Ole Lynggaard Anemone med små diamanter i blomorna... En dubbel... Ujujuj... Känner mig nästan ovärdig en sån tjusig ring... Men gla´e jag!

Nu blir det slötitt på tv, och tidig sänggående. Ligger duktigt efter i sömnen...

Tack till mina fina kollegor för ännu en toppentur!
Och visst är det skönt att vara hemma...

Tataa!
XXX