"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 21 februari 2012

Inte det sämsta...

Med denna utsikten satt jag och fick springrolls, Tom Kha Gai soppa, chicken paneng och 3 Chang.


Såå värt 10 timmars flygtid! :D

Lite shopping, banana panncake och massage på det, så sov jag som en prinsessa.
Nu är klockan inte ens sju på morgonen och jag har bara sovit i futtiga 5 timmar inte tillräckligt när man missat en hel natt på vägen hit men min hjärna fattar tydligen inte sitt eget bästa, så här sitter jag och knappar på datorn i väntan på frukost. Gudarna ska veta att jag verkligen inte är hungrig efter allt det där goda igår...

Drar härifrån vid 2-tiden för vidare färd mot Dubai. Yaaay!
Men ett par timmar vid poolen hinns med...

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

moster mallas blogg sa...

Vilken härlig vy, själv har jag varit vaken sen 04.30 då plogbilarna körde som om de hade betalt för det, ok de har dom men de hade inga gummikanter på shaktbladen hmhm kanske inte hela sanningen, jag drömde så "levande" att jag vaknade nog av det först och sen gick det inte att somna om......

Kärlek....Malla

äppelblomman sa...

Guuud va härligt att sitta där o titta ut! De hade faktiskt inte varit så fel just nu;-) Men solen skiner ju här iallafall o då får man ju vara nöjd!
Härligt med lite shopping, billig sådan kan jag tänka mej?!
Kram K

Fru Venus sa...

*sniff sniff* Känner du, luktar lite skryt, eller? ;-))) NJUT! Kram

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Well, är det något jag ALDRIG gör, så är det skryter. Detta är mitt jobb, och jag är en studie i tacksamhet. Hur många är egentligen tacksamma för sitt jobb? På riktigt..??