"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 15 februari 2012

Morrn...

Hm... Lite...suddig i konturerna idag...
13-timmars arbetsdag blev til 15-timmars... Kraftig motvindhem tvingade oss till mellanlandning i Portugal.
Det känns fan i kroppen att man varit uppe i luften så många timmar. Uttorkad både på insida och utsida...
Meeeeen...
Bortsett från det, hade jag en fab dag igår!
Vi har så himla trevlig ihop på mitt jobb. Och igår var vi bara "det gamla gardet", och vi känner varandra så himla väl att dagen går mycket fortare än klockan visar som tur är!!.

Och jag fick lite av varje på Alla hjärtans dag igår! Hur skojsigt som helst! :D Men egentligen är det ju bara ännu ett sätt för krimskramsbranschen att sno oss på pengar... Hade ju varit trevligare om man bara var mer go´mot varandra varje dag...

Nu ska jag räta ut mina stela lemmar och traska iväg i snön och äta frulle med bästa S.
Gläder mig!

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Malla sa...

15 timmar, låter minsann som en hård dag! :)
kram på dig och tack för fina kommentarer!

moster mallas blogg sa...

Ha en fortsatt härlig dag.......

Kärlek....Malla

äppelblomman sa...

Ja dina arbets "dagar" är verkligen låååånga..
Ha en underbar dag idag!
Kram i massa k