"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 19 februari 2012

Ni är fab!!

Sedan jag slutade länka min inlägg på Facebook så har besöksantalet på min blogg ökat!
Jag hajjar inte hur det hänger ihop, men det kvittar.
Tack för att ni läser!!!

Nu ska jag damma och packa resväska.
I den ordningen.

Thailand ikväll/natt.
Ska bli skönt!
Har redan planerat vad jag ska göra när jag kommer fram: Hoppa i shortsen, äta en snabb thaimiddag, få massage och äta en banana panncake.
I just den ordningen.

Tataa!
XXX

5 kommentarer:

Helena sa...

Låter härligt!!!
Och som i vanlig ordning är jag inte alls avundsjuk:))
Kram på dig!!

Fru Venus sa...

Nu är inte jag riktigt på det humöret så jag säger; Fy 17 vad taskigt :-(

Anonym sa...

See you soon i Dubai.. You know who :-) AS

äppelblomman sa...

Hmm... Konstigt?

Men ha de sååååå i
Det Underbart på din resa!
Kram K

Unknown sa...

och sen skall du handla till mig, du vet de där små, små....