"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 18 februari 2012

Vill ni veta saker före alla andra..?

Då ska ni få ett sjukt bra tips av mig...

När nåt har hänt, typ snubben som setat i sin bil i 2 månader utan mat, och jag vill veta detaljerna, så går jag in på en sida som heter flashback.org
Det är ett forum där medlemmar snackar om ALLT.
Finns en del äckliga grejer också, men det behöver man ju inte glo på
Går man in på Heta ämnen så kan man läsa om händelser nästan i realtid. Och jag ger mig fan på att både polis och tidningar hämtar en jäkla massa info där...
Det är asrolig läsning i alla fall!
Tonen är rå och inte alltid rumsren, men de är sjukt effektiva vad det gäller att gräva fram info om saker och ting.

Varsågod för det tipset!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jag har kollat in flashback tidigare, ibland rätt underhållande läsning ;)

Fru Venus sa...

En av Mannens favvosidor...