"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 13 mars 2012

Det kan väl inte vara möjligt...

...att vara vårtrött när man spenderat nästan halva vintern utomlands i sol och värme??

Men det ser inte bättre ut... Är konstant trött och vill bara sova, sova, sova...
Måste tvinga mig upp och ut i friska luften.
Vem fan uppfann vårtrötthet?? Den jäkeln är det skottpengar på...

Nu ska jag gå upp i stan och luncha med bästa T. Det är en favoritsysselsättning! ;D
Sen ska jag till IKEA och köpa en ram till ett mästerverk som ni ska få se mer av senare.
Jag har förstorat ett foto jag tog uppe i Burj Khalifa, och gjort det svartvitt...

Well, får väl MÅSTE!snygga till mig...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Malla sa...

tack! jag hoppades att du skulle svara ;) hehe
läser ikapp här sen!